Cum te putem ajuta?

    Întrebări frecvente

    Cum plasez o comandă?

    Accesează pagina produsului, alege cantitatea, apasă „Adaugă în coș” și finalizează pe pagina de checkout cu datele de livrare și plată.

    Care sunt opțiunile de livrare?

    Livrăm prin flota proprie, parteneri locali sau curieri naționali sau Ridicare personală din Depozitul nostru. Tarifele și termenele exacte apar la finalizarea comenzii pentru județele Ilfov, Bucuresti, Sector 1, Sector 2, Sector 3, Sector 4, Sector 5, Sector 6, Ialomita, Calarasi, Giurgiu, Teleorman, Dambovita, Prahova și Buzau, iar pentru restul țării veți primi tarifele și termenele în urma solicitării unei oferte personalizate.

    Cum returnez un produs?

    Pentru retur, te rugăm să ne trimiți o solicitare prin email la suport@genesis-md.ro. Îți vom trimite imediat instrucțiunile necesare.

    Beneficiez de livrare dacă vreau să comand online?

    Comenzile plasate online pot fi livrate cu flota proprie Genesis, prin curieri naţionali, parteneri sau ridicare direct din depozit. Pentru detalii complete, consultați pagina Taxe și Politici de Livrare.

    Poate ridica o altă persoană comanda din magazin?

    Da. Pentru a delega o terță persoană, trimiteţi-ne un email la suport@genesis-md.ro cu numele delegatului și numărul comenzii.

    Am posibilitatea de „verificare colet” la livrare?

    Puteți inspecta ambalajul coletului pentru integritate, dar nu și conținutul. Dacă observați deteriorări, murdărie sau zgomote suspecte, refuzați primirea coletului și contactați-ne imediat.

    Comanda se livrează la ușă?

    Livrarea la ușă este disponibilă pentru colete ușoare (sub 30 kg). Pentru produse voluminoase livrăm la bordură („curbside”). Dacă doriți descărcare mecanizată (contra-cost), asigurați-vă că terenul este plan, asfaltat sau betonat; altfel descărcarea este manuală, realizată de client.

    Cum pot modifica o comandă?

    Pentru modificări, trimiteți un email la suport@genesis-md.ro cu numărul comenzii și detaliile schimbării. Anumite modificări pot fi făcute doar înainte de procesarea comenzii.

    Te-ai răzgândit? Pot anula comanda?

    Da, puteți anula contactând Serviciul Suport Clienți la suport@genesis-md.ro. Vă rugăm să menționați numărul comenzii și numele de pe comandă.

    Cum pot returna produsele comandate online?

    Returnările se pot face în maximum 30 de zile calendaristice de la achiziție. Costurile de transport retur sunt suportate de client, atât în cazul persoanelor fizice, cât și al persoanelor juridice. Persoanele fizice beneficiază de dreptul de retragere de 14 zile fără justificare – pentru a iniția returul, trimiteți un email la suport@genesis-md.ro. Pentru detalii și pași de urmat, consultați Politica de Retur.

    Nu ai găsit ce căutai?

    Echipa noastră e gata să te ajute ori de câte ori ai nevoie:

    ContactPolitica de ReturTermeni și Condiții

    Companie

    • Despre Noi
    • Contact
    • Date Identificare

    Legal

    • Termeni si Conditii
    • Politica de Confidentialitate
    • Protectia Datelor

    Ajutor și Suport

    • Ajutor
    • Suport Clienti
    • Politica de Retur
    • Taxe si Politici de Livrare
    • Comenzi Speciale
    • ANPC
    ANPC SALPlatforma SOL
    NETOPIA Payments
    Termeni și CondițiiNotificare de ConfidentialitateAjutor

    Copyright © 2015-2025, SC Genesis Marketing & Distribution SRL. Toate drepturile rezervate.

    Strada Industriilor nr. 191, Jud. Ilfov, Chiajna 077041, Reg. Com. J23/2873/2022, CIF RO34200828| +40 (736) 413-544
    Genesis Marketing & Distribution logo
    Coș
    Cere Ofertă PersonalizatăOferteNoutățiRecomandăriCele mai VânduteSuport CliențiDespre NoiAjutor
    Salut, intră în contCont și Comenzi